Cieľom komunikačnej stratégie je prepojiť potenciál trhu a potreby zákazníkov s cieľmi a zámermi danej firmy.
V komunikačnej stratégii popíšeme ambície vašej spoločnosti, vaše poslanie a víziu. Detailne rozoberieme trh, trendy na trhu a zanalyzujeme si vašu konkurenciu. Definujeme vašu cieľovú skupinu a konkurenčnú výhodu, ktorá bude pre cieľovú skupinu relevantná. Na základe dát a prieskumov navrhneme kreatívne cesty, ktoré budu definovať vašu značku. Rovnako určíme jednotlivé mediálne kanály na ktorých budeme na našu cieľovú skupinu v priebehu kampane komunikovať.
KONTAKTUJTE NÁSTak ako stavebníci nepracujú bez plánu stavby, tak by nemali ani firmy postupovať bez jasne stanovených pravidiel. Konkurencia je v dnešnej dobe všadeprítomná a nie vždy sa oplatí spoliehať iba na: „náš produkt sa bude predávať sám“. Preto prostredníctvom komunikačnej stratégie viete ako máte postupovať tak aby výsledkom bolo dosahovanie stanovených cieľov.
Mám záujemAk sa chcete niekam dostať, musíte mať najprv jasný cieľ: čo chcete dosiahnuť a v akom čase. V opačnom prípade budete robiť všetko, nebudete mať prehľad o tom, čo ste dosiahli alebo nedosiahli a nakoniec budete frustrovaní. V komunikačnej stratégii preto od úplného začiatku máme stavené merateľné cieľe, ktoré potrebujete napĺňať. Na základe týchto cieľovej je následne pripravená aj komunikačná stratégia.
Kontaktujte násPo ujasnení, čo je na vašom produkte jedinečné, prídeme s nápadom na jeho prezentáciu. K nápadu vytvoríme kreatívne cesty dostaneme ich k vašim klientom prostredníctvom mediálneho plánu, ktorý nám jasne definuje na ktorých kanáloch budeme komunikovať, kedy a čo tam budeme komunikovať.
Chcem vedieť viacSprávne nastavená stratégia je základným stavebným kameňom pre váš ďalší rast a rozvoj vášho podnikania. Bez jasnej a zreteľnej stratégie spoločnosti často krát nevedia aké kroky majú kedy podniknúť. Práve komuikačná stratégia vám môže napomôcť urobiť správne rozhodnutia v správny čas.
Mám záujem
Workshop je hlavným pilierom pre ďalšie pokračovanie projektu. Vďaka workshopu dokážeme detailne pochopiť vaše podnikanie a nastaviť tak správnu stratégiu.
Po workshope začíname pracovať na stratégii. V úvode je pre nás najdôležitejšie analyzovať produkt a službu, trh, trendy, konkurenciu, cieľovú skupinu. Rovnako v tejto fáze pripravujeme prieskum z ktorého neskôr vychádzame.
Každá úspešná stratégia by mala obsahovať jedinečné vizuálne zobrazenie, ktoré bude vystihovať ako značku a produkt tak aj bude vzbudzovať záujem u CS.
Keď máme všetko pripravené je potrebné vytvorený obsah dostať k cieľovej skupine. Nato nám slúži komunikačný ekosystém, ktorý nám povie kde sa nachádza.
Sme špecialisti na komunikačné stratégie pre stredne veľké a malé firmy – v tejto oblasti patríme medzi prvých na trhu. Komunikačnú stratégiu u nás tvoria odborníci so skúsenosťami nielen z reklamných agentúr, ale aj firemnej praxe. Komunikačnú stratégiu vieme pretaviť do kreatívnych a zároveň efektívnych reklamných kampaní, ktoré klientom prinášajú reálne výsledky.
KONTAKTUJTE NÁS