Facebook, Instagram či LinkedIn? Z vašich sociálnych sietí vytvoríme jedinečný marketingový nástroj zameraný na výsledky.
Facebook s 2,89 miliardami aktívnych používateľov patrí k najlepším platformám na oslovenie vášho cieľového publika. My s využitím svojho know-how spravujeme klientom sociálne siete tak, aby dlhodobo zvyšovali ich predaj a posilňovali imidž ich značiek. Zameriavame sa pritom najmä na Facebook a Instagram.
KONTAKTUJTE NÁSMarketing na sociálnych sieťach ponúka mnoho nástrojov na budovanie vzťahu so zákazníkmi, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj a zlepšiť povedomie o vašej značke a stať sa ich love brandom. Na Slovensku využíva sociálne siete 86% populácie Slovenska.
ANALÝZA ZDARMACez sociálne siete máte možnosť nazbierať o svojich fanúšikoch neuveriteľné množstvo informácií. Pomôžeme vám vyťažiť z dát maximum a oslovíme relevantných zákazníkov.
ANALÝZA ZDARMA
Keď zveríte stránku na sociálnej sieti do našich rúk, prinesie vám to zvýšenie povedomia o vašej značke a relevantných návštevníkov na váš web. Neproduktovými príspevkami vám vybudujeme vzťah s vašimi zákazníkmi. Budeme sa im pripomínať a prinášať obsah, ktorý ich bude baviť. Starajte sa o svojich zákazníkov, tak ako sa my staráme o vás. Lebo len spokojný zákazník znamená dobrý zákazník.
ANALÝZA ZDARMANa sociálne siete sa ľudia chodia najmä zabávať. Preto je veľmi dôležité obsah (teda texty aj obraz) prispôsobiť tomuto účelu. Nemenej dôležitou je cieľová skupina, na ktorú budeme kampane cieliť. Každá je unikátna, jedinečná a často je pre nás aj novou výzvou.
Na úvod sa vás budeme veľa pýtať, aby sme získali presnú predstavu o vašom biznise
Po získaní vašej predstavy zrealizujeme marketing na sociálnych sieťach
Pri realizácii ďalších krokov budete vždy informovaní a váš feedback zapracujeme
Pri našej práci sa orientujeme najmä na malé a stredné firmy, čím sme unikátni. Klientov sa snažíme pochopiť a usmerniť ich vo svete sociálnych sietí. Proces našej práce im vysvetlíme krok po kroku. Každý je pre nás jedinečný a každý je novou skúsenosťou.
KONTAKTUJTE NÁSSociálne siete sa stali neoddeliteľnou súčasťou modernej komunikácie a samozrejme aj online marketingu. Ich využitie pre firmy je skutočne rôznorodé. Od marketingu, cez prezentáciu až po budovanie povedomia o značke tvz. brand building. Priblížime si niekoľko spôsobov, vďaka ktorým budete môcť svoju online prítomnosť využívať na upevnenie svojho postavenia a tiež na akvizíciu nových zákazníkov.
Množstvo nástrojov, ktoré sociálne siete ponúkajú, vám umožní efektívne oslovovať a spoznávať svoje publikum. Aké možnosti využitia sociálnych sietí pre firmy existujú a aké sú ich kľúčové výhody a stratégie?
1. Marketing na sociálnych sieťach
Sociálne siete sú dnes jedným z najefektívnejších marketingových kanálov. Môžete ich využívať na priamu komunikáciu so svojimi zákazníkmi či cielenú reklamu, a tak lepšie spoznať svojich zákazníkov, získať feedback a zároveň sa lepšie predstaviť. Tento typ marketingu môžeme označiť ako „social media marketing“ (SMM). Je to dynamická forma marketingu, ktorá umožňuje rýchlo reagovať na zmeny na trhu a adaptovať sa na potreby zákazníkov.
a) Cielená reklama
Jednou z najväčších výhod sociálnych sietí je možnosť cielenia reklamy na veľmi špecifické skupiny používateľov. Platformy ako:
umožňujú firmám vytvárať reklamné kampane zamerané na konkrétne demografické skupiny, záujmy, správanie alebo geografickú polohu. Tento typ cielenia znižuje náklady na marketing a zvyšuje efektivitu kampaní, pretože reklama sa zobrazuje iba tým používateľom, u ktorých je vyššia pravdepodobnosť, že budú mať záujem o ponúkané produkty alebo služby.
b) Obsahový marketing
Obsah je kľúčom k úspechu na sociálnych sieťach. Môžete tu vytvárať a zdieľať rôzne formy obsahu, ako sú blogy, videá, infografiky, fotografie alebo príbehy. Vašim cieľom by malo byť zaujať publikum a vytvoriť tak hodnotu, ktorá povedie k zvýšeniu angažovanosti. Obsahový marketing na sociálnych sieťach je efektívnym spôsobom, ako môžete postupne budovať dôveru u zákazníkov a získavať tak nových. Napríklad, ak vytvoríte videá s návodmi na použitie vašich produktov alebo zdieľate nezávislé recenzie, vaši sledovatelia získajú hodnotné informácie, čo môže zvýšiť pravdepodobnosť nákupu aj odporúčania.
2. Prezentácia firmy na sociálnych sieťach
Sociálne siete poskytujú vašej firme skvelý priestor na vytvorenie vlastného online imidžu a prezentácie hodnôt, kultúry a tiež produktov a služieb. Na prvý pohľad je to samozrejmé, no kvalitný obsah je aj v tomto prípade kľúčový pre získavanie a udržiavanie dôvery u zákazníkov a partnerov.
3. Profil na sociálnych sieťach ako vizitka
Profil firmy na sociálnych sieťach funguje ako online vizitka. Obsahuje informácie o firme, jej produktoch, službách a hodnotách. Kvalitne vyplnený profil so stálou vizuálnou identitou je základom úspešnej prezentácie na sociálnych sieťach. Je dôležité, aby sa profil firmy na sociálnej sieti zhodoval s jej reálnou identitou. Zachovajte si svoje farby, skontrolujte aktuálnosť loga a nezabudnite ani na vhodný tón komunikácie.
4. Zdieľanie úspechov a noviniek
Sociálne siete vám umožňujú rýchlo a efektívne zdieľať všetky vaše úspechy, aktuality či zmeny. Jednoducho oznámite zmenu otváracích hodín, informujte o akciách alebo nových produktoch. Pochváliť sa môžete pri dosiahnutí míľnikov, zdieľať môžete aj informácie zo zákulisia výroby či príprav podujatí. Zdieľanie takýchto informácií posilňuje transparentnosť a dôveryhodnosť vašej spoločnosti v očiach verejnosti.
5. Budovanie značky (brand building)
Budovanie značky na sociálnych sieťach je proces, ktorý zahŕňa konzistentnú a dlhodobú komunikáciu. Táto stratégia má za cieľ vytvoriť silné emocionálne spojenie medzi vašou značkou a jej zákazníkmi.
a) Konzistentná komunikácia
Konzistentnosť je kľúčovým prvkom úspešného budovania značky. Preto by ste mali dodržiavať rovnaký štýl komunikácie, ktorý odráža vaše hodnoty a poslanie. To zahŕňa nielen vizuálny štýl (farby, logo, typografia), ale aj tón a spôsob komunikácie. Práve konzistentnosť vám pomôže budovať dôveryhodnosť a zákazníci potom ľahko rozpoznajú vašu značku.
b) Emocionálne spojenie so zákazníkmi
Úspešné značky sa snažia na sociálnych sieťach vytvárať emocionálne spojenie so svojimi zákazníkmi. Ako sa im po darí dosiahnuť? Vytvárajú obsah, ktorý sa zhoduje s hodnotami a životným štýlom cieľového publika. Ide napríklad o silné príbehy zákazníkov, ktoré sa môžu stať až virálnymi alebo charitatívne aktivity, ktoré inšpirujú a motivujú. Silné emocionálne spojenie zvyšuje lojalitu zákazníkov a môže viesť k pozitívnym odporúčaniam.
6. Zapojenie sledovateľov a interakcia s nimi
Sociálne siete umožňujú firmám priamo komunikovať so svojimi zákazníkmi a budovať komunitu okolo svojej značky. Priateľská aj rodinná atmosféra v priestore vašej sociálnej siete je kľúčom k vytváraniu dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a cesta k ich odporúčaniam a získavaniu ďalších klientov.
a) Interakcia s používateľmi
Nezabúdajte, že na sociálnych sieťach by ste mali aktívne komunikovať so svojimi zákazníkmi prostredníctvom komentárov, správ alebo reakcií na ich príspevky. Táto interakcia nielenže zvyšuje angažovanosť, ale aj pomáha budovať vzťahy so zákazníkmi a získať spätnú väzbu, ktorá môže byť cenná pre ďalší rozvoj produktov alebo služieb.
b) Vytváranie komunity
Sociálne siete vám pomôžu vytvoriť a rozvíjať komunity, ktoré sa prirodzene vytvárajú okolo produktov a značiek. Môžete vytvárať aj vlastné skupiny alebo moderovať fóra, kde zákazníci diskutujú o produktoch a službách. Tieto diskusie sú skvelým spôsobom ako získať spätnú väzbu a posúvať sa ďalej. Nezriedka sa medzi riadkami v online priestore ukrývajú veľmi hodnotné informácie a nápady na zlepšovanie produktov a služieb.
7. Analýza spätnej väzby
Jednou z veľkých výhod sociálnych sietí je, že spätnú väzbu získavate v reálnom čase. Niekedy už niekoľko minút po zdieľaní informácie vám fanúšikovia povedia, čo presne si o vašom novom produkte či službe myslia. Okrem toho, sociálne siete poskytujú širokú škálu analytických nástrojov, ktoré vám pomôžu sledovať a vyhodnocovať výkon kampaní.
a) Spätná väzba od zákazníkov – je veľmi byť cenná pri identifikácii problémov, zlepšovaní produktov a služieb a pri prispôsobovaní sa potrebám zákazníkov.
b) Analytické nástroje – používajte pravidelne a na základe výstupov z nich optimalizujte svoje marketingové stratégie a sledujte, ako sa výkonnosť vašich marketingových aktivít zlepšuje.
8. Konkurenčná výhoda
Sociálne siete vám môžu poskytnúť aj významnú konkurenčnú výhodu, ak ich používate správne. Môžete:
Spôsoby využitia sociálnych sietí sú skutočne rôznorodé. Ak chcete zistiť, ako by ich mohla využiť práve vaša spoločnosť, obráťte sa na nás. Veľmi radi vám poradíme, ako využiť ich potenciál na maximum.
Sociálne siete pre váš biznis: História a súčasnosť
Sociálne siete pomáhajú firmám rásť. Môžete ich využívať na rôzne účely a rôznym spôsobom. Od svojho vzniku prešli zmenami a stali sa neoddeliteľnou súčasťou nášho každodenného života. Pozrime sa na to, ktoré siete sa dokázali zladiť s rýchlym tempom rozvoja technológií a spoločne vyberieme pre vás tú najvhodnejšiu.
1. Six Degrees (1997)
2. Friendster (2002)
3. MySpace (2003)
4. LinkedIn (2003)
5. Facebook (2004)
6. YouTube (2005)
7. Twitter (2006)
8. Instagram (2010)
9. Pinterest (2010)
10. Snapchat (2011)
11. TikTok (2016)