Spustenie nového e-shopu
pre klienta Stavbáreň
O klientovi
Eshop Stávbáreň sa venuje predaju záhradnej a stavebnej techniky s orientáciou na B2C trh. Eshop vznikol v roku v júli 2021 a je s nami od začiatku.
Zadanie
Cieľom bolo do prvých 3 mesiacov od založenia eshopu dosiahnuť obrat 30 000€ a dosiahnuť PNO pod 10% čo je celkom ambiciózny cieľ vzhľadom na to, že ide o novovzniknutý eshop bez akejkoľvek histórie na trhu.
Cieľ
Výsledky
Priemerne PNO sa nám pravidelnou optimalizáciou účtu a správne nastavenej stratégii podarilo postupne dostaň na úroveň 1,60%.
Kampane sme spúšťali v auguste 2021. V prvych dvoch mesiacoch sa nám obrat 30 000 dosiahnúť nepodarilo. V tretom mesiaci sme vsak dosiahli obrat - 45 986,31 € a klientov ciel sme tak prekrocili priblizne o 53%.
Do konca roka 2021 sme z heureky dosiahli obrat 14 472,25 € čo predčilo klientove očakávania o priblizne 45% pri dodrzani celkovych vydavkov 100€. Hodnotenie zakaznikov na heureke, ktore klient paradoxne povazoval za dolezitejsie ako obrat sa nam podarilo dostat na 98%.
Vynosy z organiky oproti predoslemu roku dosiahli k 31.3 hodnotu 33 415,70 €. Ide o navysenie obratu z organiky oproti minulemu roku o cca 42,60 %.