Zaujíma vás, koľko
stojí optimalizácia webových stránok? Aká je férová cena a čo očakávať od výsledkov? Už vás nebaví platiť stovky Eur za platené kampane v Google? Chceli by ste vedieť ako rýchlo sa dostanete na popredné miesta?
Až 75 % všetkých klikov patrí prvej stránke na Googli. Preto sa oplatí dostať sa na prvú stránku.
Následne sa všetci bijú o prvú pozíciu. Až 33% ľudí klikne na prvú pozíciu. Na druhú pozíciu klikne už len 15% návštevníkov. Na tretiu 9%. A postupne to klesá.
Boj o popredné pozície má zmysel
Vedeli ste, že na platené kampane
kliká len 40% návštevníkov? Aj vám sa možno stáva, že ich preskakujete. Preto je boj o prvé miesta v prirodzenom vyhľadávaní celkom krutý pri tých najlukratívnejších slovách.
V našej brandži je PPC reklama jedno z najkonkurenčnejších kľúčových slov, nakoľko vám prináša pravidelných platiacich zákazníkov.
Pod platenou kampaňou sme na druhej pozícii na najkonkurenčnejšie kľúčové slovo. A predbehli sme aj
wikipediu .
Určite si vždy
preverte prácu agentúry, nakoľko už sa k nm dostali klienti v hocijakom stave.
[caption id="attachment_5883" align="alignnone" width="945"]
Obr.: ppc vo vyhľadávaní[/caption]
Čo vám to zarobí?
Nie je správna otázka, koľko vás to bude stáť, ale čo vám to prinesie a koľko vám to mesačne ušetrí v porovnaní s platenými kampaňami.
Ak chcete byť na popredných miestach, najprv treba zistiť, na aké kľúčové slová ste do 30 miesta v Google a s týmito vyhľadávacími dopytmi pracovať. Tu vám pomôže viacero nástrojov, my sme si obľúbili
Ahrefs – užitočný nástroj na
seo optimalizáciu.
Napríklad tento článok
Cena reklamy na Facebooku a ako funguje nám mesačne prináša návštevnosť v hodnote 76 USD (viď obrázok).
[caption id="attachment_5882" align="alignnone" width="945"]
Obr.: SEO nástroj Ahrefs[/caption]
SEO optimalizácia cenník
Ak začínate je dôležité vybrať tie
správne vyhľadávacie dopyty, na ktoré sa idete umiestniť. Ak v tom máte jasno, tak najrýchlejšie ako dostanete hore je cez tvorbu obsahu, ideálne ak si ju zastrešíte sami (sami najlepšie poznáte svoje produkty a služby), my vám pripravíme
vzorový optimalizovaný článok. Cena za vzorový SEO článok je 100 Eur. Zároveň vám vytvoríme návod, ako si obsah dokážete vytvoriť sami. Cena za SEO optimalizovaný návod je 125 Eur. Prípadne vám ukážeme, na ktoré vyhľadávacie dopyty sa zamerať pri tvorbe obsahu.
Cena optimalizácia doma
Čo sa týka našej práce, ak máte zoptimalizovaný web, vieme vám
pomôcť nakúpiť spätné odkazy na tých najčítanejších portáloch ako sú topky, zoznam, hn, refresher, podľa obsahu, príp. na portáloch, ktoré majú vysokú dôveryhodnosť pre Google. Dôveryhodnosť spätného odkazu si viete zmerať na
majestic. Cena SEO optimalizovaného spätného odkazu je
70 Eur. Kupujete ho jednorazovo a máte ho navždy. Tým, že spätné odkazy kupujeme vo veľkom objeme, máme ich za skvelé ceny.
Cena optimalizácia zahraničie
V prípade zahraničia musíte ísť
metódou guest bloggingu a namáhavejšou optimalizáciou, ktorá si vyžaduje hodinovú sadzbu špecialistu. Je to mravenčia práca. Sumy sa pohybujú v stovkách Eur, ale výsledky sa dostavia relatívne rýchlo a nenávratne.
[caption id="attachment_5881" align="aligncenter" width="945"]
organické vyhľadávanie[/caption]
Obr.: výsledky pri intenzívnej práci so SEO
SEO je dlhodobá investícia, ale určite ak si ho platíte, odporúčame si dať
prácu vašej agentúry skontrolovať. Je to tak komplexná oblasť, že majiteľ firmy si kvalitu práce agentúry skontrolovať nevie. Ak si nájdete agentúru, ktorej môžete dôverovať, je to dlhodobá spolupráca.
Všetky agentúry z
ADMA (asociácia digitálnych a marketingových agentúr) odporúčame všetkými desiatimi.
Určite sa
do SEO oplatí investovať.