Zatvoriť

SEO optimalizácia cena

seo optimalizácia
Zaujíma vás, koľko stojí optimalizácia webových stránok? Aká je férová cena a čo očakávať od výsledkov? Už vás nebaví platiť stovky Eur za platené kampane v Google? Chceli by ste vedieť ako rýchlo sa dostanete na popredné miesta? Až 75 % všetkých klikov patrí prvej stránke na Googli. Preto sa oplatí dostať sa na prvú stránku. Následne sa všetci bijú o prvú pozíciu. Až 33% ľudí klikne na prvú pozíciu. Na druhú pozíciu klikne už len 15% návštevníkov. Na tretiu 9%. A postupne to klesá. pozície vo vyhľadávaní

Boj o popredné pozície má zmysel

Vedeli ste, že na platené kampane kliká len 40% návštevníkov? Aj vám sa možno stáva, že ich preskakujete. Preto je boj o prvé miesta v prirodzenom vyhľadávaní celkom krutý pri tých najlukratívnejších slovách. V našej brandži je PPC reklama jedno z najkonkurenčnejších kľúčových slov, nakoľko vám prináša pravidelných platiacich zákazníkov. Pod platenou kampaňou sme na druhej pozícii na najkonkurenčnejšie kľúčové slovo. A predbehli sme aj wikipediu . Určite si vždy preverte prácu agentúry, nakoľko už sa k nm dostali klienti v hocijakom stave. [caption id="attachment_5883" align="alignnone" width="945"]PPC reklama Obr.: ppc vo vyhľadávaní[/caption]

Čo vám to zarobí?

Nie je správna otázka, koľko vás to bude stáť, ale čo vám to prinesie a koľko vám to mesačne ušetrí v porovnaní s platenými kampaňami. Ak chcete byť na popredných miestach, najprv treba zistiť, na aké kľúčové slová ste do 30 miesta v Google a s týmito vyhľadávacími dopytmi pracovať. Tu vám pomôže viacero nástrojov, my sme si obľúbili Ahrefs  – užitočný nástroj na seo optimalizáciu. Napríklad tento článok Cena reklamy na Facebooku a ako funguje nám mesačne prináša návštevnosť v hodnote 76 USD (viď obrázok). [caption id="attachment_5882" align="alignnone" width="945"]seo nástroj Ahrefs Obr.: SEO nástroj Ahrefs[/caption]

SEO optimalizácia cenník

Ak začínate je dôležité vybrať tie správne vyhľadávacie dopyty, na ktoré sa idete umiestniť. Ak v tom máte jasno, tak najrýchlejšie ako dostanete hore je cez tvorbu obsahu, ideálne ak si ju zastrešíte sami (sami najlepšie poznáte svoje produkty a služby), my vám pripravíme vzorový optimalizovaný článok. Cena za vzorový SEO článok je 100 Eur. Zároveň vám vytvoríme návod, ako si obsah dokážete vytvoriť sami. Cena za SEO optimalizovaný návod je 125 Eur. Prípadne vám ukážeme, na ktoré vyhľadávacie dopyty sa zamerať pri tvorbe obsahu.

Cena optimalizácia doma

Čo sa týka našej práce, ak máte zoptimalizovaný web, vieme vám pomôcť nakúpiť spätné odkazy na tých najčítanejších portáloch ako sú topky, zoznam, hn, refresher, podľa obsahu, príp. na portáloch, ktoré majú vysokú dôveryhodnosť pre Google. Dôveryhodnosť spätného odkazu si viete zmerať na majestic. Cena SEO optimalizovaného spätného odkazu je 70 Eur. Kupujete ho jednorazovo a máte ho navždy. Tým, že spätné odkazy kupujeme vo veľkom objeme, máme ich za skvelé ceny.

Cena optimalizácia zahraničie

V prípade zahraničia musíte ísť metódou guest bloggingu a namáhavejšou optimalizáciou, ktorá si vyžaduje hodinovú sadzbu špecialistu. Je to mravenčia práca. Sumy sa pohybujú v stovkách Eur, ale výsledky sa dostavia relatívne rýchlo a nenávratne. [caption id="attachment_5881" align="aligncenter" width="945"]organic keyword organické vyhľadávanie[/caption] Obr.: výsledky pri intenzívnej práci so SEO SEO je dlhodobá investícia, ale určite ak si ho platíte, odporúčame si dať prácu vašej agentúry skontrolovať. Je to tak komplexná oblasť, že majiteľ firmy si kvalitu práce agentúry skontrolovať nevie. Ak si nájdete agentúru, ktorej môžete dôverovať, je to dlhodobá spolupráca. Všetky agentúry z ADMA (asociácia digitálnych a marketingových agentúr) odporúčame všetkými desiatimi. Určite sa do SEO oplatí investovať.

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies