Zatvoriť

Rýchlo SEO kontrola vášho webu

ako na seo
Gratulujeme, už máte váš web hotový a teraz chcete zistiť, ako ho bude Google vyhodnocovať. Naučíme vás ako si sami za 5 minút pozriete, ako vidí Google vašu web stránku.SEO kontrola sa delí na dve hlavné  časti, celé vám to nezaberie viac ako pár minút. Tiež vám dáme odporúčania, ako si váš web vyladiť tak, aby ste boli na vaše najdôležitejšie produkty a služby na popredných miestach na Googli a predbehli aj wikipediu a nemuseli ste platiť za reklamu. Napríklad my sme na našu najdôležitejšiu službu ppc reklama sme v organickom vyhľadávaní na druhom mieste vo vysoko konkurenčnom segmente.

ppc reklama1. SEO kontrola na vašom webe

 Najrýchlejšie a hlavne zadarmo si skontrolujete SEO na vašom webe cez plugin SEO quake, ktorý si nainštalujete do rozšírenia chrómu. Na tomto videjku nájdete návod na rýchlu inštaláciu pluginu SEO Quake: [embed]https://www.youtube.com/watch?v=FjnPM4kdmB4[/embed]   My vám pomôžeme s interpretáciou jeho výsledkov. Je to jednoduché a celé vám to zaberie pár minút. Ak by sa vám videla analýza komplikovaná, do 24 hodín vám ju radi dodáme aj s vysvetlením na váš mail. Chcem analýzu. Pri analýze je dobré si zanalyzovať home page, teda úvodnú stránku, stránku kategórie a produktovú stránku. Tie vám dá zrkadlo ako máte zoptimalizovaný celý web. Spolu si prejdeme jednu vzorovú stránku. SEO on page sa skladá zo 4 hlavných častí. Spolu si prejdeme analýzu pre klienta, ktorú som naposledy robila pre spoločnosť Vaillant.

A. Meta title a meta description

Meta title (nadpis) a meta description (popis) sú veľmi dôležité, pretože ich vidí zákazník, keď si googli a na základe atraktívnosti popisu si vyberie vás alebo konkurenciu. seo kontrola Obr. 2a: SEO kontrola – meta title a meta description Meta title a descripion (Obr. 2)  majú jasne a presne odkomunikovať, čo robíte a narýchlo aj vaše hlavné výhody. Takto sa stránka zobrazí na Googli ako sa web zobrazí na Google Obr. 2b: SEO kontrola – ako sa váš web zobrazí na Googli

B. Headingy alebo aj štruktúra nadpisov

H1 by mala obsahovať to najdôležitejšie kľúčové slovo. H1 je aj najväčší nadpis na vašej stránke. H1 by na vašom webe mala byť určite len jedna. H2 a H3 by mali byť menej dôležité nadpisy na vašej stránke, ktoré pomôžu zákazníkovi (a Googlu) s rýchlou orientáciou na vašej stránke, tých už býva viacero na webe. seo kontrola headingy Obr. 3: SEO kontrola – headingy

C. Obsah na vašom webe

Obsah na vašom webe reprezentujú obrázkyvideá, ktoré by mali obsahovať kľúčové slová, na ktoré chcete presvedčiť Google, že sa zameriavate. Obrázky by mali byť uložené pod správnym názvom a mali by mať vyplnené aj Alt tagy. Tieto kľúčové slová by mali byť aj v texte na vašom webe. Tiež si Google vyhodnocuje aj koľko textu máte na webe oproti kódu cez text /HTML radio. Pri informačných weboch by mala byť hustota textu okolo 50% a pri eshopoch okolo 20%. Vidíme, že vaillant by mal vytvárať viac obsahu na webe. seo kontrola obsah na webe Obr. 4: SEO kontrola – obsah na webe

D. Technickejšie zázemie vášho webu

Určite by mal mať váš web robots.txt, ktoré hovorí Googlebotom, na ktoré stránky môžu a nemôžu ísť. Sitemapa im pomáha pri orientácii na zložitých a veľkých weboch a portáloch. Odporúčame pár drobností, ako určiť jazyk vášho webu, doplniť si favicon, vložiť si na web Google Analytics kód. Určite by mal byť web zabezpečený, teda obsahovať https a obsahovať aj právne náležitosti ako GDPR. Responzivita webu a rýchlosť načítania stránky sú tiež dôležitými parametrami, ktoré Google zvažuje keď vášmu webu priraďuje organickú pozíciu. Viac sa dočítate v našom článku. technické zázemie webu Obr. 5: SEO kontrola – technickejšie zázemie vášho webu   Ak by sa vám videla analýza komplikovaná, do 24 hodín vám ju radi dodáme na váš mail. Chcem analýzu.

2. SEO kontrola mimo vašej stránky

Google nevie ako inak priradiť vášmu webu hodnotu a tak zisťuje aké iné stránky na váš web odkazujú. Google vyhodnocuje kvalitu takejto pavučiny spätných odkazov na váš web a na základe toho mu priraďuje dôveryhodnosť. Najrýchlejšie si zistíte dôveryhodnosť vášho webu cez platený nástroj majestic, pričom jednu analýzu denne máte bezplatne. Do voľného okna si len vpíšete názov vašej domény a hneď veľa toho si vyberiete možnosť URL, ak chcete zistiť ako na tom je táto konkrétna podstránka. Ak chcete zistiť ako je na tom celý web, tak kliknete na prvú možnosť root domain, teda koreňová doména. Naša hlavná podstránka má dôveryhodnosť 27. Tá by pri kvalitných weboch mala začínať od 25. spätné odkazy Obr. 6: SEO kontrola – spätné odkazy URL Ak chcete zistiť, ako je na tom komplexne celý web, tak na nás odkazuje 58 domén a cez 3600 spätných odkazov. spätné odkazy cez koreňovú doménu Obr. 7: SEO kontrola – spätné odkazy koreňová doména Nezúfajte, ak máte nízku dôveryhodnosť vášho webu, spätné odkazy sa dajú kúpiť. Pred kúpou spätného odkazu si ale vždy overte jeho kvalitu cez majestic. Ak nakupujete spätný odkaz, jeho dôveryhodnosť by mala byť väčšia ako 25 a zároveň väčšia ako dôveryhodnosť vášho webu. Kvalitná agentúra vám vie sprostredkovať nákup spätných odkazov na tých najkvalitnejších a načítanejších portáloch na Slovensku ako sú Topky, Zoznam... Pre ukážku ako vyzerá hodnota spätného odkazu z topky.sk topky pozícia Obr. 8: SEO kontrola – spätné odkazy topky Vždy je dobré si vykonať aj technickú SEO kontrolu, tú ale zvládne len skúsený programátor, ktorý rozumie kódom. Želáme vám rýchle obsadenie popredných pozícií na Googli pre vaše kľúčové produkty a služby. Tí na popredných miestach pohlcujú takmer celú návštevnosť. Ak by ste sa chceli poradiť, sme vám s radosťou k dispozícií. Ak by sa vám videla analýza komplikovaná, do 24 hodín vám ju radi pripravíme a zašleme na váš mail. Chcem analýzu 

Daľšie články

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies