Čaute, okrúhly 40. týždeň je už takmer za nami a my sme pre vás opäť pripravili výber vecí, ktoré nás na internete zaujali. V dnešných news sa dozviete, aký font je najlepšie používať vo web baneroch, ako sa v čase zmenila iOS klávesnica alebo ako sa budeme o pár rokov holiť. Prajem príjemné čítaníčko a pekný koniec týždňa.
Predikujte výkonnosť vášho biznisu
PredictHQ je platforma, ktorá dokáže vyhodnocovať, ktoré udalosti vplývali na výkonnosť vášho biznisu v minulosti a ako budú ovplyvňovať jeho výkonnosť v budúcnosti. Na základe týchto dát tak viete zostavovať detailnejšie biznis stratégie a optimalizovať zadávanie reklamy tak, aby ste dosiahli čo najviac konverzií.
Presvedčí vás pätkové písmo, aby ste klikli na banner?
Článok, ktorý ma veľmi zaujal. V roku 2012 ľudia v New York Times prišli na zaujímavý fakt, že pätkové písma ako Baskerville pôsobia na čitateľov dôveryhodnejšie ako písma bezpätkové. Ľudia z Yieldmo (firmy z New Yorku, ktorá zabezpečuje mobile advertising) sa rozhodli túto hypotézu overiť aj pri aplikácií na webových banneroch. Prečítajte si v článku na čo prišli. Skutočne zaujímavé.
Ako sa vyvíjala sofvérová klávesnica v iOS
UI dizajnér Eli Schiff sa vo svojom najnovšom
blogu venoval vývoju Apple softvérovej klávesnice v iOS. Zaujímavé čítanie o smerovaní Apple a použiteľnosti.
Portál pre zber spomienok
Každý objekt v našom živote, či už je to zubná kefka alebo bluetooth reproduktor, môže byť výpoveďou o dobe, v ktorej sme žili alebo žijeme. Fyzické objekty sú unikátnym popisom "ducha" doby a sú fyzickou pamäťou ľudstva. Bohužiaľ stáva sa, že materiálne veci sa na rozdiel od spomienok rozbijú, stratia alebo predajú.
Thngs je jednoduchý portál na "uchovávanie" a "zber" dát o materiálnych objektoch. Enjoy it!
Recenzie aplikácií v prehľadnom dashboarde
Ak potrebujete rýchly prehľad o tom, čo hovoria užívatelia o konkrétnej aplikácii, určite vás poteší
Crowd chunk. Web agreguje recenzie užívateľov z App Storu a Google Play store a zobrazuje ich v prehľadnom dashboarde.
Dizajn ako nový jazyk biznisu
Ľudia z Invision, tento týždeň pustili von
microsite s trailerom k ich pripravovanému dokumentu "Disruptors". V 21. storočí sme svedkami obrovských zmien vo svete biznisu. Tradičné odvetvia sa častokrát zatriasli až k základom vďaka startupom, ktoré sa na trhu zjavili z ničoho nič a zmenili celý trh. Ako je možné že firma, ktorá existuje sotva pár mesiacov je úspešnejšia ako 100 ročný rodinný biznis? Ten enormný rozdiel v tom či je produkt alebo služba úspešná tvorí práve dizajn. V dokumente nám porozprávajú top dizajnéri z najznámejších spoločností, ako sa práve dizajn stal novým jazykom biznisu.
Prichádza revolúcia v holení
Pred viac ako 114 rokmi pán Gillette vymyslel ako zjednodušiť britvu, čím zjednodušil život miliónom ľudí po celom svete. Čas plynul a okrem každoročných "zlepšovákov" ako zvlhčujúci pásik s Aloe Vera alebo vibračný motorček boli žiletky stále o tom istom.
Vyzerá to tak, že teraz prichádza ďalšia revolúcia v holení. Dvaja páni sa rozhodli, že začnú vyrábať
SKARP - prvú "britvu", ktorá holí jemným laserovým pásikom. Bez peny, navlhčenia pokožky pred holením či vyrážok po holení. Viac ako 2 a pol milióna dolárov vyzbieraných oproti cieľu 160-tisíc svedčí o tom, že sa v tom po čom ľudia túžia nemýlia.