Väčšina užívateľov LinkedIn sa nedokáže cez svoj profil predať. Majú tam príliš málo informácií a navyše sú písane nudne ako sa písali profily pred 10 rokmi.
Prečo je to dôležité?
Obyčajne keď sa k nám hlásia ľudia na pohovor, vždy si ich preklepneme aj cez LinkedIn. Tiež sa LinkedIn využíva aj pri nadväzovaní obchodných vzťahov. Preto je dôležité mať profil vyplnený príťažlivo a úderne. Jednoducho vedieť vyzdvihnúť to pozitívne, čo v životopise máte. LinkedIn je pracovná sociálna sieť a potrebujete trochu
sledovať aj konkurenciu.
-
Fotka
Sme ľudia povrchní, doba je rýchla a preto je dôležité mať fotku, kde pôsobíte príjemne a spokojne. Pri fotkách zvykneme dať na prvý dojem. Preto u pánov, viem, že sa neradi fotia, ale neodporúčam utrápený výraz, nikto nechce pracovať s tragédom. U dám by som neodporúčala žiadne vyzývavé fotky. Stavila by som na prirodzenosť a profesionalitu.
-
Kontaktné údaje
Potenciálny zamestnávateľ alebo aj obchodný partner s vami chce nadviazať kontakt, preto si vo svojom profile vyplňte maximum kontaktných údajov.
Kľudne si tam viete vyplniť aj dátum narodenia, vie vyskočiť formou notifikácie. Je to milé pripomenutie sa.
-
Vypimpuj si pozíciu
Pri vyhľadávaní či už na LinkedIn alebo v Googli sa zobrazí zhruba 1 veta. Priblížte sa vašim čitateľom čo najviac. Dala by som do popisu Managing Director HPE, pre slovenský trh a potenciálnych slovenských klientov to môže byť relevantnejšia informácia ako to, že má na starosti pol sveta.
Pri vyhľadávaní v LinkedIn sa zobrazí asi 6-8 slov. Môžete v nich popísať, čomu sa venujete.
Váš medailónik, v ktorom sa predstavujete, by mal byť dostatočne popisný, aby potenciálny čitateľ pochopil, aké máte skúsenosti a v čom mu dokážete poradiť.
Teraz vám ukážem môj profil. Tak ho má vyplnených 90% ľudí na LinkedIn. Netušíte, v čom vám dokážu pomôcť. Myslíme si, veď človek sa môže prekliknúť na náš web a odtiaľ sa dozvedieť viac, čo robíme. Ak ale zákazník nezistí hneď v čom ste mu užitoční, nikdy sa na váš web nepreklikne.
Toto je popis, kde lepšie čitateľ dokáže pochopiť, ako mu vieme byť užitoční.
Názov pracovnej pozície
Špecialista na predajnú psychológiu, pomáhame malým a stredným podnikateľom rýchlo vyrásť, CEO, školíme v marketingu, 12+ rokov praxe v marketingu, Google Partner.
V prvej časti popíšte oficiálnu pozíciu a názov firmy a v ďalšej použite sloveso, kde vysvetlíte, čo pre nich spravíte v ľudskej reči. V ďalšej časti spomeň výhody a čím sa líšiš.
-
Sekcia About
Sekcia About vás priblíži človeku, ktorého ste zaujali a chce sa o vás dozvedieť viac.
- Povedzte klientovi ako mu viete pomôcť (napr. ako mu vieme zabezpečiť rast – success fee, skúsenosti z veľkých klientov)
- Aké majú výzvy (prostredie sa rýchlo mení, zo dňa na deň príde nová konkurencia, musia stále viac predávať...)
- Váš profil musí byť užitočný a dôveryhodný
Minimalistické zobrazenie sekcie About.
Tu už odporúčame vysvetliť filozofiu fungovania vašej firmy. Určite spomeňte nejaké intro - koľko sa práci venujete a čo vás pri práci formovalo.
Odporúčame obsah štrukturovať do bodov, stále platí to, čo všade. Ľudia nečítajú text, skenujú očami a to čo ich zaujme si dočítajú.
Zobrazenie sekcie About po rozkliknutí potenciálnym záujemcom.
Text zo sekcie ABOUT
Som veľký nadšenec aktuálnych marketingových trendov, ktoré kombinujeme s princípmi psychológie.
INTRO SIMA KUBÁN
S marketingom začala v 16 rokoch na marketingovom oddelení hotela Devín 4*.
K online marketingu pričuchla počas štúdia na univerzite Liége v Belgicku. Odtiaľ sa dostala na pracovnú stáž do Nemecka a následne do Raiffeisen Bank vo Viedni. V roku 2015 si založila digitálnu agentúru EnterCompany, ktorá sa spojila s full servisovou agentúrou SCR interactive, vďaka čomu pomáhame malým a stredným podnikateľom rýchlo vyrásť. SCR je zakladajúcim členom ADMA, ktorej sme aj predsedali.
Aktívne vzdelávame na univerzitách alebo na inkubátoroch a sme partnerská agentúra Googlu.
AKO POMÁHAME MALÝM A STREDNÝM PODNIKATEĽOM RÝCHLO VYRÁSŤ?
Za viac ako 13 rokov sme pomohli popredným slovenským značkám ako Orange, O2, OTP banka, Heineken, Nicolaus, Amundsen. Vďaka skúsenostiam z veľkých klientov s neobmedzenými rozpočtami, dokážeme malým a stredným podnikateľom priniesť veľmi rýchlo efektívne riešenia. Sústreďujeme sa na malých a stredných podniakteľov.
SUCCESS FEE
Až 20% klientov nás platí na základe dosiahnutých výsledkov. Preto potrebujeme byť proaktívni a extrémne efektívni.
ENERGIA
Kam ide energia, tam vidieť výsledky.
- Tony Robins
PROAKTÍVNY PRÍSTUP
Proaktívny prístup je naše druhé meno.
Aj preto s klientami máme pravidelné cally, aby informácie prúdili. My nevieme, čo funguje na vašu cieľovú skupinu, ale na základe dát to rýchlo zistíme.
NAŠI SPOKOJNÍ KLIENTI
K našim klientom patria top eshopy ako EXIsport, Kinekus, Aladdin, Equistyle a klienti ako Slovenská pošta, Hewlett Packard Enterprise, ABB, atď.
Pri klientoch dosahujeme PNO (podiel nákladov n obrate od 5-10%).Bavia nás spokojní a vracajúci sa klienti.
Máme klientov z rôznych oblastí podnikania, ale majú spoločnú charakteristiku a tou sú ambiciózne ciele a chuť rásť.
Ak vložíte dôveru do našich rúk, presvedčíme aj vás.
-
Video alebo top článok
Doplň si do profilu video alebo top článok. Je to vizuálne pútavé. Kľudne môžete pridať aj prípadovú štúdiu. Odporúčame pridať len 1 video alebo článok. Ak ich pridáte viac spôsobujete paralýzu čitateľa. Čím má viac možností, tým je menšia pravdepodobnosť, že si na link klikne.
Ako si pridáš video alebo prelink na top blogový článok? cez add more – feature a pridáš link.
-
Skúsenosti
Štandardne, keď k vám príde človek na pohovor, snažíte sa nadviazať rozhovor, uvoľniť atmosféru a chytiť sa čohokoľvek známeho. Určite spomeňte aj hlavné činnosti, ktoré ste mali na starosti v danej firme. Popíšte aj čomu sa venovala firma, v ktorej ste pracovali.
Môžete pridať aj 1-2 zaujímavé videá ku každej firme, zaujímavo to oživí profil a záujemca sa tam môže dozvedieť viac.
Spravte si sexy profil. My ľudia vnímame druhých ľudí cez to, čo máme spoločné. Čím viac v profile prezradíte, tým je väčšia šanca, že nájdete prienik s vami podobnými ľuďmi.
Držíme vám palce. Ak by ste chceli pomôcť s LinkedIn profilom v kľude mi napíšte na Linkedin alebo nás kontaktujte priamo na našom webe.