Dlhodobá komunikácia
Na sociálnych sieťach sú ľudia veľmi povrchní, zahltení informáciami. Preto aj komunikácia musí byt dlhodobá. Človek musí byť zasiahnutý v priemere 7 krát, aby sa mu informácia dostala do podvedomia.
Dlhodobo rozvíjatelna
Majiteľ jednej CK sa vymyslel kampaň – dovolenka na 2 kliky. Je to super nápad, ale ďalšia kampaň bude na 1 klik a potom čo? Neviete s tým systematicky pracovať, je to jeden výstrel do tmy. A vždy musí začínať odznova.
Všetci komunikujú rovnako
Napríklad detský sortiment komunikujú všetci predajcovia rovnako vo vizuále je rovnaký kočík ako komunikujú všetci + cena a zastrčene logo, ktoré si nikto nevšimne.
Jednoduchý brand signál bude obláčik, ten dokáže zaujať a podprahovo komunikuje hlavnej cieľovej skupine -mamičkám, že ich dieťatko bude ako na obláčiku, bude spokojné, bude v bezpečí. A zároveň posty sú hravé a ľahko zapamätateľné, a odlišujú sa od konkurencie.