Ak vytvárate vlastný obsah viete, že je to jedna z najlepších investícií. Je to zlatá baňa. Prostredníctvom obsahu dokážete predávať. Ako ale zvýšiť atraktivitu vášho obsahu?
Nevýhodou je, že tvorba kvalitného obsahu je časovo, mentálne a finančne náročná. A keď obsah vytvárate, nech má čo najväčšiu čítanosť. Ako to docieliť?
Neodmietnuteľná ponuka
Musíte čitateľom ponúknuť konkrétnu ponuku a nie len všeobecné konštatovanie ako sme najlepší. Obsah musí byť priamo šitý pre čitateľov. Ponuka musí byť špecifická.
Časový rámec
Musíte ponúknuť časový horizont, kedy kupujúci niečo získa. Vaša ponuka musí prebudiť námesačného browsujuceho po webe, musí ho zaujať. Musí byť dostatočne určitá, aby začal konať. Ponuka nemôže byť príliš dlhá. Nemôže vidieť výsledky až o rok. Je to aj systém chudnutia, do 20 dní schudnete o 5 kg. Sme netrpezliví a chceme všetko hneď.
Časová obmedzenosť
Poznáte to, ako skvelo fungujú výpredaje do konca januára. Vianočné darčeky, ktoré musíte nakúpiť do 24.12. Narodeniny. Ak mám časový tlak, tak nakupujem také blbosti, ktoré by som bežne nekúpila. Poznáte to? Je to niečo, čo využívajú aj eshopu alebo booking. Odpočítavanie dní, kedy vám poskytnú zľavu. Výborný zelený efektje na stránke marketingového mága
Sabriho , že už je len obmedzený počet na sklady a dnešný dátum spôsobí ľahkú srdcovú arytmiu.
Niečo podobné odpočítavanie zliav sme dali aj na stránku
EXIsportu.
Silná garancia
Naši klienti často spomínajú, že už naleteli agentúre. Nepriniesla im výsledky, len si vzali peniaze, nič to ich biznisu neprinieslo.... Ak sú vaše produkty alebo služby také kvalitné, tak sa nebojte pokryť riziko kupujúceho. Je to garancia, ktorou si rýchlo vybudujete vzťah. Ak budete predávať kvalitné záhradné sedenie, tak ho môžete ponúknuť na 20 dní na skúšku zadarmo. To isté by sa dalo pri kvalitných matraciach. Ak ste výrobca, tak nemáte čo stratiť. Ak ponúkate optimalizačné služby, tak riziko pre kupujúceho pokryjete vyjadrením - garantujeme vám umiestnenie na Googli do 90 dní alebo pracujeme zadarmo. Garancia vrátenie peňazí alebo odmeňovanie založenom na províznom princípe výborne funguje.
Som drahší
Ak nemáte, čo ponúknuť, musíte byť najlacnejší. Tu ale zákazníci nie sú lojálni. Ak máte potentnú ponuku, môžete si účtovať väčšie poplatky a zákazníci sú ochotní zaplatiť viac.
Kvalitný text netreba :)
V skutočnosti ak dáte dobrú ponuku a garanciu, tak navnadíte potenciálneho kupujúceho, že už nebude vedieť rozmýšľať nad ničím iným. Nemusíte ani hodiny predávať a pripomínať sa ďalšími a ďalšími článkami. Už je uvarený a pripravený na akciu. My ľudia sme chamtiví. A začne rozmýšľať ako si ponuku môže dovoliť. Detaily textu naozaj nebude vnímať.
Pridaná hodnota?
Ponúknite čitateľovi valídne dôvody prečo má robiť biznis s vami. Spomeňte, že:
- máte super zákaznícky servis,
- vaše produkty sú špičkovej kvality
- používate najnovšiu technológiu ako pokročilé cielenia
- inovujete
- máte super tím
- máte super reputáciu
V skutočnosti si zákazník informácie len prelistuje. Sú fajn, ale nerozhýbu ho k akcii.
Zaväzujúca ponuka je viac ako presvedčujúci argument, preto sa ani neunúvajte bez ponuky.
Bezbariérový nákup
Vytvorte záväznú ponuku krstného otca. Ponuku takú sexi, že ju nemôžeš odmietnuť. V skutočnosti zákazníka rozhýbe len ponuka, ktorá mu niečo garantuje. Mala by to byť ponuka, s ktorou sa bežne nestretáva.
Zákazník by si mal povedať, to sú blázni, ako môžu niečo také zagarantovať?
Cieľom je odbúrať obavy z nákupu.