Správne nastavené SEO spolu s kvalitným contentom vás dostanú na vysoké pozície vo vyhľadávačoch.
SEO je optimalizácia stránky pre vyhľadávače, ktoré vás na základe SEO parametrov umiestňujú na konkrétnu pozíciu vo vyhľadávaní. Súčasťou SEO je balíček, ktorý obsahuje mapu kľúčových slov, analýzu URL adries, tvorbu obsahu, štruktúru celej stránky obohatenú kľúčovými slovami či vyplnenie jednotlivých atribútov na stránke, ktoré sú zohľadňované vyhľadávačmi.
KONTAKTUJTE NÁSSprávne nastavené SEO spolu s kvalitným contentom na stránke a dobre napísané články vás dostanú na vysoké pozície vo vyhľadávačoch. Získate tým väčšiu šancu osloviť potenciálnych klientov než vaša konkurencia.
ANALÝZA ZDARMAPri tvorbe SEO si dôkladne preštudujeme špecifiká každého klienta, aby sme ho dokonale pochopili a mohli pripraviť presnú optimalizáciu webových stránok. Následne zanalyzujeme stránku zákazníka od hlavy až po päty.
Na úvod sa vás budeme veľa pýtať, aby sme získali presnú predstavu o vašom biznise
Po získaní vašej predstavy zoptimalizujeme váš web
Pri realizácii ďalších krokov budete vždy informovaní a váš feedback zapracujeme
Sme dôkladní a každému klientovi venujeme mimoriadnu pozornosť, ktorú pretavíme do úspešného výsledku. Naša agentúra má bohaté skúsenosti v online marketingu a klienti aj vďaka nám dosahujú vynikajúce výsledky vo všetkých zvolených SEO parametroch.
KONTAKTUJTE NÁS
SEO (Search Engine Optimization) je kľúčovou súčasťou vášho digitálneho marketingu. Ako spoločnosť, ktorá spravuje online kampane pre rôznych klientov, dostávame množstvo otázok ako zlepšiť postavenie firiem v online priestore. Najčastejšie kladené otázky o SEO sa pokúsime teraz zodpovedať.
Na začiatok si predstavme základné výrazy, o ktoré sa pri odpovediach na vaše najčastejšie kladené otázky budeme opierať.
SEO je skratka pre Search Engine Optimization. Doslovne preložené to znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Môžete to vnímať ako proces zlepšovania kvantity a tiež kvality návštevnosti vašej webovej stránky prostredníctvom organických výsledkov vo vyhľadávačoch.
SEO je dôležité, pretože vám pomáha zvýšiť viditeľnosť vašej webovej stránky. Znamená to, že na váš web prichádza viac návštevníkov a teda viac potenciálnych zákazníkov. Takto sa môže zvýšiť tzv. konverzia. Úspešná konverzia v online marketingu a e-commerce znamená, že návštevník vašej webovej stránky alebo profilu na sociálnej sieti vykoná požadovanú akciu. Môže ňou byť napríklad
Miera konverzie (conversion rate) je teda percento návštevníkov, ktorí urobia to, na čo ste svoju kampaň realizovali.
Kvalitná SEO stratégia môže tiež zlepšiť dôveryhodnosť a pomôcť návštevníkom lepšie sa orientovať na vašom webe. Pozitívne skúsenosti a príjemný „pobyt“ zákazníkov na vašej stránke zvýšia šancu na to, že zákazník sa k vám vráti, prípadne vás odporučí svojim priateľom.
Vyhľadávače ako napríklad Google používajú algoritmy na indexovanie a hodnotenie webových stránok. Tieto algoritmy zohľadňujú množstvo faktorov. Dokážu hodnotiť kvalitu obsahu, relevantnosť kľúčových slov, spätné odkazy ale aj technické aspekty webovej stránky. SEO optimalizácia musí preto zohľadniť všetky tieto mechanizmy.
Kľúčové slová sú slová alebo frázy, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávačov, keď hľadajú informácie. Správne zvolené kľúčové slová môžu zvýšiť šancu, že vaša webová stránka bude zobrazená vo výsledkoch vyhľadávania. SEO optimalizácia vám dokáže pomôcť v pomerne krátkom čase získať relevantných návštevníkov či zákazníkov.
Aby sa váš web dostal na popredné miesta vo vyhľadávačoch musíte urobiť niekoľko krokov, ktoré súvisia s textom, technickou úpravou a aktívnou prácou na vašej webstránke. Mali by ste:
Pripravte sa na množstvo pravidelnej práce a ozbrojte sa trpezlivosťou. SEO optimalizácia je dlhodobý proces a výsledky sa môžu líšiť v závislosti od toho, akú veľkú konkurenciu majú vaše kľúčové slová a aká kvalitná a prepracovaná je vaša SEO stratégia.
Vo všeobecnosti môžete očakávať viditeľné výsledky za 3 až 6 mesiacov. Aj keď sa vám táto doba môže zdá dlhá, práca na SEO nekončí ani vtedy. Svoju webovú stránku musíte dopĺňať a rozvíjať neustále. Naša agentúra spolupracuje s rôznymi klientmi a výsledky dosiahnuté vďaka optimalizácii ich vždy potešia.
Spätné odkazy sú odkazy z iných webových stránok, ktoré návštevníka/zákazníka privedú na vašu stránku. Sú dôležité, pretože vyhľadávače ich považujú za indikátor dôveryhodnosti a relevancie vašej stránky. Kvalitné spätné odkazy môžu výrazne zlepšiť vaše SEO hodnotenie.
Pravidelná aktualizácia obsahu je extrémne dôležitá pre udržanie relevancie a zlepšenie SEO. Ideálne je pridávať nový obsah alebo aktualizovať existujúci obsah aspoň raz mesačne.
Dôležitá je pravidelnosť aktualizácií. Nové blogové príspevky a články pridávajte pravidelne, napríklad týždenne prípadne mesačne. Pravidelné aktualizácie pomáhajú udržiavať záujem vašich čitateľov a signalizujú vyhľadávačom, že stránka je aktívna. Statický obsah, ako sú stránky O nás, Služby, Kontakty, Obchodné podmienky, nemusíte aktualizovať často, keďže informácie na nich sa nezvyknú meniť. Je ale dôležité, aby ste ich skontrolovali aspoň raz za štvrťrok. Takto sa uistíte, že informácie sú aktuálne a relevantné.
V rámci SEO optimalizácie sa zamerajte hlavne na kvalitu aktualizácií, nie iba na ich frekvenciu či množstvo obsahu, ktorý vytvárate. Vyhľadávače hodnotia relevantný a kvalitný obsah lepšie ako obsah, ktorý je síce aktualizovaný veľmi často, ale má nízku hodnotu pre používateľov.
Pravidelne analyzujte, ktoré stránky a články prinášajú najväčšiu návštevnosť a interakcie a zamerajte sa na ich pravidelnú aktualizáciu a doplňovanie. Môžete tiež používať nástroje ako Google Analytics a Search Console na identifikáciu menej zaujímavého obsahu, ktorý by ste mohli vylepšiť.
Ak váš obsah závisí od sezónnych alebo aktuálnych trendov, mali by ste ho aktualizovať podľa týchto zmien. Napríklad, ak vediete e-commerce stránku, aktualizujte obsah na základe sezónnych akcií a ponúk. Ak máte vianočný sortiment alebo ponúkate služby, ktoré sa využívajú v konkrétnom období, nezabudnite tomu prispôsobiť aj obsah vášho webu a každoročne ho obnoviť a doplniť o novinky.
Pravidelne kontrolujte a optimalizujte meta tagy, tituly a popisy, aby ste zaistili, že sú stále relevantné. Nezabudnite ani na interné odkazy, aby ste sa uistili, že všetky odkazy fungujú správne a sú relevantné pre váš obsah.
Snažte sa počúvať aj svojich návštevníkov, klientov či zákazníkov. Ak často dostávate otázky, ktoré sa týkajú konkrétneho obsahu, aktualizujte ho. Stať sa môže aj to, že sa vaši návštevníci dopytujú na informácie, ktoré sú už na webe zverejnené. Vtedy môžete zvážiť zvýraznenie týchto informácií, pridať ich do slideru alebo bannerov.
Odporúčané frekvencie aktualizácií:
Potrebujete optimalizovať váš web podľa zásad SEO alebo chcete využiť naše ďalšie služby digitálneho marketingu? Kontaktujte nás a my váš biznis posunieme na popredné miesta.